PR akademija za početnike

From: 687,50 Kn From: 562,50 Kn

ZA FIZIČKE OSOBE IMAMO DODATNI POPUST:

Cijela Akademija: 4875,00 kn    2610,00 kn

4 edukacije po izboru: 2750,00 kn  1485,00 kn

1 edukacija po izboru: 687,50 kn  450,00 kn

kontaktirajte nas na info@poslovnaedukacija.hr


DATUM: 10.04 – 06.05.2018., 22 sata

VRIJEME: 15.00 – 20.00 sati

MJESTO: Pogon, Kneza Mislava 11, Zagreb

 

PR akademija za početnike je ciklus od sedam radionica namijenjen udrugama, zadrugama, mikro i malim poduzetnicima te onima koji će to tek postati. Edukacije pokrivaju osnovne i najaktualnije elemente komuniciranja s  različitim javnostima i marketinga. Kako brendirati sebe, proizvod, projekt, udrugu  ili događanje, kreirati novinarima zanimljivu objavu za medije, kada je poslati, kojim tonom i stilom pisati sadržaje za web, a kojim newsletter, na koji način voditi društvene mreže, kako pisati blogove,  tko su influenceri i čemu služe, kako eventima osvojiti prostor u medijima te osnove gerilskog marketinga teme su kojima će se edukacije baviti. Svaki polaznik/ca u sklopu edukacije ima mogućnost iskoristiti 2 sata individualnog savjetovanja s voditeljicom edukacije u terminu prema dogovoru.

Saznajte više u detaljima niže:

  • Očisti

Količina:

SKU: N/A Kategorije: , Oznake: ,

Opis

Svaka radionica se može pohađati zasebno ili u paketu.
Zbog kvalitete edukativnog procesa edukacije se održavaju u grupama od maksimalno 12 polaznika.

Program Akademije:

1.Brendiranje

Ovo je osnovna i najvažnija radionica kojoj ćemo se vraćati tijekom svih radionica i zato je toplo preporučamo svima. Brendirati možemo tvrtku, organizaciju, proizvod, uslugu, događaj, ideju pa i sebe. Bez obzira jesmo li toga svjesni svakodnevno se, čak i dok razmišljamo na koji način napisati privatni Facebook post, bavimo brendiranjem. To nije proces koji završava odabirom imena i loga. Brend je priča koju pričamo o sebi i možemo je mijenjati kroz vrijeme. Ako vas zanima kako dopadljivije, snažnije, intrigantnije ili pametnije predstavljati sebe i svoje projekte pridružite nam se na ovoj edukaciji. Dobro brendiran projekt, proizvod ili usluga će nužno smanjit troškove reklamiranja, stoga brendiranje možete biti presudno za uspjeh vašeg poslovnog poduhvata.

2. Pisanje i slanje objave za medije

Inboxi novinara su zatrpani objavama za medije upitne kvalitete, svrhe i smisla. One koji pretjeraju sa slanjem nebitnih objava novinari često odluče blokirati. Rezultat je da s te e-mail adrese više ni one važne objave neće stizati u novinarske inboxe. Stoga je itekako važno što šaljemo novinarima. Potrebno je znati o čemu se može i treba pisati priopćenja za medije i kome ih uopće ima smisla slati. Na ovoj radionici naučite kako napisati zanimljivu, jasnu, kratku i učinkovitu objavu za medije, koju će novinari željeti objaviti, kakve fotografije priložiti, kada je poslati te na posljetku kako kontaktirati medije nakon slanja objave.

3. Pisanje za web

Napisati tekst može svatko, no onaj kojeg će netko pročitati do kraja i još zbog njega odlučiti kupiti vaš proizvod, zatražiti vašu uslugu ili ga naprosto samo podijeliti na društvenim mrežama često zahtjeva više promišljanja. Na ovoj radionici naučite kako predstaviti svoj projekt, uslugu ili proizvod na webu. Naučite pisati za web ili napraviti svoj blog opremiti tekst fotografijama i primamljivim naslovom na koji će svi kliknuti, odabrati stil i ton pisanja koje će izazvati simpatije i povjerenje vaše ciljane publike ili vas lansirati među blogerske zvijezde.

4. Pisanje i slanje newslettera

Većinom smo sretni što nam newsletteri stižu u poseban pretinac “promocije” pa ih možemo ignorirati, no među njima ima i onih koje svojevoljno tražimo. Kako uz pomoć newslettera uspostaviti trajno prijateljstvo s potencijalnim klijentima. U sklopu ove radionice osim odabirom tema i stilova pisanja bavit ćemo se i korištenjem Mailchimp platforme.

5.Vođenje Facebook i Instagram stranice

Danas nas većina ima Facebook profile, no načini funkcioniranja društvenih mreža se mijenja tolikom brzinom da se specijalizirani stručnjaci bave samo praćenjem njihovih trendova. Posljednjih nekoliko godina uz Facebook se u različite promotivne svrhe sve češće kod nas koristi i Instagram čije opcije i pravila se također sve češće mijenjaju. Ova radionica nudi osnovne naputke i trikove koji će korištenje Facebooka i Instagrama u poslovne svrhe učiniti kvalitetnijim. Na radionici naučite kada i zašto otvoriti Facebook profil, stranicu ili grupu, na koji način kreirati Facebook statuse koji će biti lajkani i šerani, kako koristiti Facebook reklamiranje, kako kreirati objave za Instagram, kako koristiti #hastagove, tko su influenceri i čemu služe…

6.Organiziranje evenata i komuniciranje s medijima

Završiti u novinama ili na televiziji bez plaćanja oglasnog prostora ili sponzoriranog novinarskog članka mnogima se čini nemogućom misijom. Važno je znati kakvu priču plasirati kojem mediju, na koji način i u koje vrijeme. Na ovoj radionici naučite osmisliti zanimljive sadržaje koji će privući novinare ili vam omogućiti prostor u medijima. Naučite koji elementi ih čine medijima neodoljivim, kada je najlakše krenuti u osvajanje medijskog prostora, kako doći do kontakata novinara i urednika, kada i kako ih kontaktirati, što ponuditi i što očekivati.

7. Gerilski marketing

Milijunsko je pitanje kako velike reklamne rezultate postići malim investicijama. Kada je gerilski marketing u pitanju kreativnost je jedino rješenje. Radionica se bavi korištenjem neuobičajenih metoda u javnom prostoru koje mogu privući interes medija i šire javnosti, kao i šokantnim, zabavnim i jedinstvenim kampanjama o kojima javnost ne može prestati pričati, šerati, lajkati…

8. Individualne konzultacije s polaznicima (termini prema dogovoru)

Polaznici koji upišu cjelokupan program PR akademije za početnike imaju na raspolaganju dva individualna sata konzultacija, kako bi u sklopu njih dobili dodatne informacije i savjete koji su specifični i direktno vezani uz projekte na kojima rade. Konzultacije također služe za dodatna objašnjenja vezana uz teme koje su se obrađivale u sklopu edukacijskih modula.

Kotizacija uključuje:

  • 22 sata edukacije
  • 2 sata individualnog savjetovanja
  • skripta s naputcima
  • kava, čaj, grickalice u izobilju
  • uvjerenje o sudjelovanju
  • svaka radionica se može pohađati zasebno ili u paketu
  • zbog kvalitete edukativnog procesa edukacije se održavaju u grupama od maksimalno 12 polaznika. Upisi su otvoreni dok se mjesta ne popune.

DATUM: 10.04. - 06.05.2018.

  •  7 edukacija, ukupno trajanje 22 sata
  1. Brendiranje: utorak, 10. travnja (17 - 20 sati )
  2. Pisanje objave za medije i komuniciranje s novinarima: nedjelja, 15. travnja (15 -18 sati)
  3. Pisanje za web stranice i blogove: utorak, 17. travnja (17 - 20 sati )
  4. Pisanje i slanje newslettera: nedjelja, 22.travnja (12- 15 sati)
  5. Vođenje Facebook i Instagram stranice: utorak, 24.travnja (17 - 21 sat)
  6. Organiziranje evenata i komuniciranje s medijima: nedjelja, 29. travnja (15- 18 sati)
  7. Gerilski marketing: nedjelja, 6. svibnja (15 -18 sati)
  8. Individualne konzultacije s  polaznicima (termini prema dogovoru)

MJESTO: Pogon, Kneza Mislava 11, Zagreb


 

Vedrana Sunko, diplomirana sociologinja, dugogodišnja novinarka i voditeljica odnosa s javnošću, osnivačica Biro Radost servisa za poboljšanje vidljivosti malih projekata, autorica i voditeljica brojnih projekata i edukaciju na teme vezane uz medije i poboljšanje vidljivosti.

Biro Radost, vl.Vedrana Sunko

 

 

 

Ocjene

Još nema ocjena proizvoda.

Budite prvi koji će ocijeniti ovaj proizvod. “PR akademija za početnike”