Izrada plana za povećanje profita od prodaje

1.750,00 Kn

DATUM: 08.02.2018.

VRIJEME: 13.00 – 17.30 sati

MJESTO: Dorina dvorana, Kraš Zagreb, Ravnice 48, Zagreb


„U 2018.GODINI OSTVARITE NAJBOLJI PROFIT OD PRODAJE!“

Scenarij:

Pokušavate optimizirati svoj prodajni proces. Svaku godinu imate nove ciljeve, balansirate između ponude i potražnje, gledate što konkurencija radi, iskušavate svoja rješenja. Ipak, nije važno samo prodati, nego prodati i profitirati. Voljeli biste znati kako zaraditi više? Što još treba napraviti da biste bili bolji? Kako to rade drugi?

Po čemu se ove radionice razlikuju od drugih na tržištu?  

  • predan i aktivan rad tijekom radionica te posvećenost i analiza uvida i rezultata između radionica
  • konkretni proces rada sa AKCIJSKIM KORACIMA koji osnažuju sudionike da po dolasku u radno
  • okruženje primjenjuju uvide kako samostalno tako i u suradnji sa zaposlenima
  • razgovor o iskustvima i prostoru za unapređenje primjenom snažnih pitanja svih sudionika u grupi
  • predstavljanje izazova u grupi putem mastermind tehnike, kao vrste dubinske analize, detekcije
  • problema i davanja konkretnih rješenja osmišljavanjem snažnih otvorenih pitanja svih članova grupe.

Što mi nismo?

  • trening, konzultacija, predavanje sa Power point prezentacijom,
  • sudjelovanje bez plana aktivnosti, bez obaveze i odgovornosti da se radi na promjenama
  • između radionica kako samostalno tako u timovima u svom poduzeću
  • jednokratan  sastanak
  • neobvezujući razgovor bez dijeljenja mišljenja i iskustva sa drugima.

Na zalihi

Količina:

Opis

Svrha ove radionice:

  • napraviti plan povećanja profitabilnosti Vaše prodaje za godinu dana

Kome je namijenjena:

Poduzetnicima kao dijelu ekskluzivne i elitne radne grupe koja razmjenjuje iskustva prema unaprijed provjerenom sistemu rada “okruglog stola” kao i temama koje su im prioriteti. Sudionici su poduzetnici koji žele razvijati vještine poslovanja i odnosa u poduzeću, osobe otvorene za promjene i rad u grupi sa drugim poduzetnicima iz drugih nekompetitivnih branši (peer to peer suradnja).

Cilj radionice:

  • da unutar 12 mjeseci, Vaš novi plan donese veću profitabilnost vašem poduzeću

Što ćemo raditi:

  • definirati strateški problem
  • procijeniti trenutno stanje Vašeg poduzeća
  • definirati marketinške i prodajne ciljeve za 2018.
  • napraviti plan povećanja profita od prodaje
  • utvrditi aktivnosti koje su potrebne za ostvarenje tog plana

U drugom dijelu radionice (mastermind – brainstorming) rješavamo konkretne poslovne situacije i taj dio nije nužno vezan za temu.

Koliko često?

  •  jednom mjesečno

Na svakoj radionici novi član direktor, potpisuje izjavu da neće govoriti o sadržaju radionica van grupe i prostora u kojem se radi.

Budite najbolji! Mi Vam to omogućujemo.

Poduzetnici su ovdje na 1. mjestu!

Parking osiguran.

 

DATUM: 08.02.2018.

VRIJEME: 13.00- 17:30

MJESTO:  Dorina dvorana, Kraš Zagreb, Ravnice 48, Zagreb


Ivana Radić 

Završila sam četverogodišnji studij filozofije i hrvatske kulture na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu. Nakon završetka studija upisala sam poslijediplomski znanstveni studij Teorija i politika marketinga na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i stekla titulu magistra ekonomskih znanosti iz područja marketinga.

Moja  karijera je započela u velikoj građevinskog firmi u Zagrebu gdje sam se u početku bavila pripremom velikih međunarodnih projekata koje su financirali razni investitori, od Europske banke za obnovu i razvoj, Europske investicijske banke do privatnih investitora i nacionalnih elektrodistribucijskih mreža.

Dugogodišnje iskustvo u komunikaciji sa stranim investitorima, ulagačima te financijskom javnošću bilo je jedna od stepenica mog razvoja u području komunikacija. Korporativne komunikacije su bile logičan slijed koji me doveo do odnosa s javnošću i marketinga za koje je bila odgovorna u najtežim trenucima za kompaniju (predstečajna nagodba). Dodatno školovanje u Londonskoj školi za odnose s javnošću, seminari iz retorike i osobnog razvoja omogućili su mi da krizne situacije u kompaniji odradim uspješno i s lakoćom.

Usavršavala sam se i u pisanju EU projekata te posebno u poslovnom engleskom jeziku kojim se izvrsno služim. S njemačkim jezikom se služim na osnovnoj razini. U tvrtki  sam pokrenula časopis za internu komunikaciju, a s vanjskim suradnicima kreirala internetsku stranicu tvrtke koja je nagrađena kao najbolja internetska stranica u 2007.

Koautor  sam nekoliko izvješća društveno odgovornog poslovanja UN Global Compacta.

Present communications d.o.o. je tvrtka koja pruža usluge edukacije po Alpha group metodi (UK), usluge odnosa s javnostima i marketinga.