Google Analytics

1.737,50 Kn

10% za 3 ili više polaznika iz iste organizacije, kontaktirajte nas

DATUM: 07.03.2018.

VRIJEME: 09:00-16:00 sati

MJESTO:  Sheraton hotel Zagreb, Kneza Borne 2, Zagreb

 

Zašto Vam treba Google Analytics?

Zapravo je fascinantno koliko nam razvojnih mogućnosti i prodajnih prilika nudi Google putem svog alata Analitycs i to potpuno besplatno. Ipak, značajan broj poslovnih ljudi i dalje ne zna kakve sve mogućnosti pruža i kako ga koristiti. Google Analitycs za Vas prikuplja i analizira podatke o posjetiteljima Vaših web stranica. Iz kojih komunikacijskih kanala dolaze, koje proizvode gledaju, kako se kreću po Vašem webu itd. Ako radite multikanalne digitalne marketinške kampanje jasno ćete vidjeti kakve su učinkovitosti po pojedinim kanalima. Svi podaci postaju Vaš jedinstveni know-how na osnovu kojeg intervenirate i prilagođavate svoju web stranicu ili kampanju i eliminirate greške. Prikupljeni podaci mogu se koristiti kao prodajni “tragovi” jer Google za Vas segmentira posjetitelje prema starosti, spolu, lokaciji i drugim korisnim obilježjima. Ovaj prostor je premalen za navođenje svih funkcionalnosti pa za potpuni “doživljaj” Google Analyitics-a preporučamo praktični trening.

Saznajte više u detaljima niže:

 

Na zalihi

Količina:

Opis

Cilj treninga

Na treningu ćete naučiti osnovnu terminologiju ovog analitičkog alata, naučiti ćete čitati izvještaje, koji su kanali internet marketinga i kako se koriste, što je i kao se računa ROI te kako odrediti koja ulaganja u internet marketing se najviše isplate. Naučit ćete donosti poslovne odluke na temelju činjenica o ponašanju Vaših potencijalnih kupca. I još nešto. Nemojte praviti uobičajene greške i oslanjati se na subjektivne osjećaje jer na raspolaganju možete imati brojeve i podatke. Ako već trebate učiti na greškama, nemojte da budu Vaše!

Kome je trening namijenjen

  • Voditeljima marketinga koji bi htjeli iskoristiti alate internet marketinga u svojim tvtkama,
  • Operativcima u prodaji i marketingu,
  • Vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća,
  • Budućim poduzetnicima,
  • Svima koji žele unaprijediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje,
  • Svima koji žele saznati više o ponašanju svojih kupaca
  • Studentima, poglavito ekonomije.

Za primjenu vještina naučenih na treningu dovoljna su samo osnovna znanja o korištenju računala.

Struktura i teme treninga

  • Što je to Google Analytics,
  • Zašto je potrebno analizirati povratne podatke,
  • Kako pravilno analizirati izvještaje,
  • Osnovni termini Google Analytics:
    • Users,
    • Sessions,
    • Bounce rate,
    • Page views,
  • E-commerce tracking,
  • Postavljanje ciljeva,
  • Konverzija,
  • Kanali internet marketinga i analiza uspješnosti po kanalima.

Metode rada

  • Interaktivna radionica-visoki stupanj uključenosti svakog polaznika
  • Vježbe na konkretnim primjerima iz prakse

 

Kotizacija uključuje:

  • Radnu skriptu,
  • Pristup banci poslovnih znanja BestPractice.hr Free Resourses,
  • Ručak,
  • Kave, snack i osvježenje u pauzama,
  • Kontakt s trenerom do 60 dana od datuma treninga.

DATUM: 07.03.2018.

VRIJEME: 09:00-16:00 sati

MJESTO: Sheraton hotel Zagreb, Kneza Borne 2 , Zagreb


Zorin Radovančević  

Zorin je partner i konzultant u Escape d.o.o., poduzeću koje je Google AdWords Certified Company i Google Analytics Certified Partner. On je i Google Analytics specijalist i nositelj Google Analytics Individual Qualification (IQ). Zahvaljujući kvalifikaciji i višegodišnjem iskustvu u analizi i savjetovanju Zorin vodi kompleksne međunarodne projekte u području turizma, trgovine, zdravlja i financija na tržištima EU, Rusije, Ukrajine, Kuvajta i SAD-a. 

Best Practice je trenersko-konzultantska organizacija specijalizirana za razvoj kompetencija zaposlenika i poslovno savjetovanje. Edukacijom djelatnika i unapređenjem poslovnih procesa našim klijentima pomažemo u povećanju učinkovitosti i unapređenju rezultata poslovanja.

Best Practice tim čini 14 konzultanata-eksperata sa značajnim iskustvom rada u realnom sektoru i edukativnom menadžmentu. Fokus našeg rada je realizacija klijentovih ciljeva, a vrijednosti kojima smo posvećeni su: izvrsnost, primjenljivost edukacija i projekata u poslovnoj praksi i potpuna transparentnost u radu s klijentima. Naši edukativni i savjetodavni projekti su uvijek razumljivi za sve dionike i jednostavani za implementaciju.

Naš stav je da kvaliteta nema alternativu stoga u svaki projekt ulažemo više energije i pažnje, a našim klijentima isporučujemo veću vrijednost od uobičajene. Ponosimo se listom referenci na kojoj je više od sto poduzeća od kojih su mnoga predvodnici u svojim industrijama i s kojima surađujemo dugi niz godina.

UGRABITE POPUST JOŠ
0 0 6
Dana
2 2
Sati
1 0
Minuta
4 0
Sekundi