(piše Olga Štajdohar-Pađen) Ako ne možete odmah dati odgovor na ovo pitanje, ne brinite. Nije bilo lako ni ženama koje su se okupile u knjizi “Na ovo sam baš ponosna – 62 žene i njihove priče”. Pitanje nije nimalo bezazleno i nimalo nevažno, a ljeto i godišnji odmori koji su pred nama upravo su pravo […]

> Detaljnije

(Piše: Tanja Džido) Imate li već LinkedIn profil ili razmišljate o njegovom otvaranju? LinkedIn može postati vaš ključni alat za online brendiranje u poslovnom svijetu. Kada razmišljamo o gradnji vlastite karijere ili smo u potrazi za novim zaposlenjem, često zanemarujemo važnost prisutnosti na glavnoj poslovnoj društvenoj mreži – LinkedInu koji je zapravo stvoren da nas […]

> Detaljnije

Evo još jedne od onih teško prevodivih riječi (kao i brainstorming – slobodno iznošenje ideja, benchmarking – sustavno uspoređivanje s najboljim u djelatnosti i outsourcing – mogli bismo ga nazvati i podizvođenje) koja zaslužuje našu pozornost. Networking, stvaranje, razvijanje i njegovanje mreže poznanstava. Je li to nešto novo, nešto što ljudi nisu oduvijek radili? Naravno […]

> Detaljnije

U današnjoj ekonomiji odlučiti se za pokretanje vlastitog posla više zvuči kao ludost nego izazov, no unatoč tome sve više mladih odlučuje se upravo za pokretanje vlastitog posla u obliku start-upa. I dok jedni napuštaju zemlju u potrazi za boljom budućnošću, drugi su je hrabro odlučili stvoriti upravo ovdje u Hrvatskoj. Sloboda upravljanja vlastitom karijerom, […]

> Detaljnije

Participativno vodstvo kao pristup i praksa sve se više koristi u mnogim organizacijama diljem svijeta. Takav stil vodstva prepoznaje strateški dijalog i razgovor kao pokretače razvoja i promjene u stvaranju naše kolektivne ekonomije i budućnosti. U svijetu koji postaje sve složeniji, istinska rješenja i inovacije ne leže u jednom lideru niti u jednom gledištu, već u […]

> Detaljnije

Johari window koncept je koji se već desetljećima primjenjuje u razvoju zaposlenika i menadžera.  Autori originalnog koncepta su psiholozi Joseph Luft (1916–2014) and Harrington Ingham (1916–1995) prema kojima je Johari i dobio ime. Koncept opisuje 4 dijela ‘selfa’: otvoreni i zatvoreni self, slijepu mrlju i nepoznati self. Kao što je prikazano na slici, polazili su od toga […]

> Detaljnije

Godine 1998., osmero danskih entuzijasta, poslovnih ljudi, među kojima i  Toke Paludan Moeller, pionir održivog poduzetništva, obrazovne obnove i društvene odgovornosti te osnivač InterChange-a, ko-kreirali su ovu neobičnu igru u svrhu razvoja poduzetničkih projekata, a kao dio opsežnog treninga poduzetnika. Korištenjem se igra raširila i danas se koristi za razne svrhe, od poticanja razvoja projekata […]

> Detaljnije

O važnosti usvajanja tzv. „mekih vještina“ pisali smo u našem prethodnom članku, a sada imamo i fantastičnu radionicu za vas! No da najprije utvrdimo gradivo – „meke vještine“ odnosno „soft skills“ podrazumijevaju sva ona umijeća koja se ne dotiču formalnog obrazovanja, no nužna su za svakodnevnu primjenu istih. U „meke vještine“ tako primjerice spadaju komunikacijske […]

> Detaljnije

  Cjeloživotno učenje obuhvaća formalno, neformalno i informalno obrazovanje koje se stječe za života – od najranije mladosti pa do kasne starosti.Bilo da je riječ o organiziranom, neorganiziranom ili pak spontanom konceptu stjecanja znanja, različiti oblici učenja poput tečajeva, seminara, konferencija, obrazovnih programa duljeg trajanja, sezonski tempiranih školovanja (npr. ljetna škola). svaki od njih obogaćuje […]

> Detaljnije

Pojam “in-house“ seminara odnosi se na seminare koji se održavaju na zahtjev klijenta. Program se po narudžbi prilagođava kako bi bio u skladu s jedinstvenim karakteristikama tvrtke/ustanove i njenih polaznika, a naručitelj ima mogućnost odabira datuma, mjesta i vremena održavanja seminara. No to nisu jedine pogodnosti, uz in-house seminare ostvaruje se i: Ušteda novca – trošak […]

> Detaljnije

Svake godine Google broji više trilijuna upita, od čega preko 50% njih dolazi putem mobilnih uređaja. Važnost mobilnih tehnologija Google je naglasio još svojim updateom iz 2015. godine, kojim se prilagodio mobilnim preglednicima te su otada mnoge velike korporacije, ali i srednje i male tvrtke slijedile njihov primjer. Zašto je mobilno važno? Uzmemo li u […]

> Detaljnije

Osim niskih siječanjskih temperatura, ovih dana možda se najviše spominju vijesti o Poreznoj reformi. U ‘Narodnim novinama’ br. 1/17 objavljena je skupina pravilnika vezanih uz poreznu reformu, čiji su propisi stupili na snagu 2. siječnja 2017. godine. Novih 16 zakona time je započelo najavljivanu poreznu reformu. I dok bi reforma trebala uvesti razne promjene, one kojima […]

> Detaljnije

Godine 2016. Europska unija donijela je Opću uredbu o zaštiti podataka (GDPR), što je ujedno i prva uredba koja se tiče sigurnosti podataka i mreža. Nije tajna da živimo u digitalnom dobu, u kojem već i naši najmlađi imaju svoje prstiće na mobilnim uređajima, a samim time i pristup Internetu. No neovisno o dobi korisnika, […]

> Detaljnije

Sposobnost kompanije da kontinuirano inovira proizvode i/ili usluge i stvara inovativan poslovni sustav, temelj je njezina uspjeha, a mogućnost stimuliranja inovacija ovisna je o zalihi potencijalnih ideja i problemskih rješenja koja su dostupna kako bi ‘nahranila’ proces inovacije. Kreativnost bismo stoga mogli definirati kao sposobnost proizvodnje novih ideja neovisno o njihovoj eventualnoj primjenjivosti, a inventivnost […]

> Detaljnije

ON A QUEST FOR THE BEST   Supershoppere nazivaju novom vrstom kupaca, posebno zanimljivom marketinškom svijetu. Oni su nova sila na tržištu, uvijek u korak s trendovima, otvoreni za nove stvari i uvijek spremni na kupnju.   Supershopperi znaju što je must have sezone, gdje kupiti i gdje ostvariti najpovoljniju kupnju. Možemo, stoga, reći kako […]

> Detaljnije

Prema posljednjem istraživanju za hrvatsko tržište, čak 88% ljudi, prije kupnje, potraži više informacija o proizvodu ili usluzi na internetu. Biti prisutan u digitalnom svijetu nikad nije bilo toliko važno, ne samo zbog prisutnosti nego i zbog gradnje povjerenja u tvrtku i njen proizvod. Digitalni marketing nije važan samo zbog broja potencijalnih kupaca. Višestruko je […]

> Detaljnije

Kraj je godine i uskoro kreću zimski praznici. U ovom trenutku razmišljamo o tome kako tekuću godinu što uspješnije završiti i kako što kvalitetnije iskoristiti praznike. Kraj polugodišta ili školske godine, ali i općenito školske obaveze, najčešće su stresne zbog velike količine informacija koja djeca trebaju usvojiti u kratkom vremenu, a na način koji im […]

> Detaljnije

BLOG GOSTOVANJE Aleksej Đurđević   Biti bloger u 21. stoljeću može biti divna stvar koja će Vam otvoriti mnoga vrata. Bilo da želite pisati o poslu kojim se bavite ili o svom hobiju, ukoliko tome pristupite kao profesionalac, velike su šanse da ćete putem svog bloga ostvariti divna prijateljstva i velik broj poslovnih suradnji, koje […]

> Detaljnije

Jeste li i vi jedna od onih osoba koju, kada treba reći nešto ispred publike, obuzme drhtavost cijelog tijela? Čak i kad trebate nazdraviti čašom vina, knedla vam stisne grlo, dlanovi postanu znojni, a iz vas se ne može izvući niti jedna suvisla rečenica. Odnosno sami sebe tako doživljavamo. Publika često ne primijeti tremu, ali […]

> Detaljnije

Ne poznajemo niti jednu osobu koja barem jednom nije iskusila pad motivacije. To su oni dani kada vam je teško ustati iz kreveta, nemate volje za ništa i sve vam je teško. To i nije toliki problem ukoliko vas takvo raspoloženje uhvati za vikend. No, što kada ste vođa tima čija je motivacija upravo na […]

> Detaljnije

Pregovarati o boljoj plaći nije jednostavno čak ni kada skupite priličan broj činjenica koje vam idu u prilog. Grč u želucu imaju čak i oni iz kojih samopouzdanje pršti na sve strane. Jedan od načina kako steći samopouzdanje, ali i argumente pri pregovorima o plaći, između ostalog, konstantno je ulaganje u vlastito znanje i stručnost. […]

> Detaljnije

SEPA (Single Euro Payments Area – jedinstveno područje plaćanja u Eurima) je projekt ujednačavanja i standardizacije pravila platnog prometa u zemljama EU (pa i nešto šire). Ulaskom Hrvatske u EU, SEPA pravila postala su obavezna i za našu zemlju. U razdoblju od 2013-2016 pripremljene su zakonske i operativne podloge za plaćanja u EURima prema SEPA […]

> Detaljnije

 Svatko od nas u obitelji ili bližoj okolini ima stariju osobu od koje redovito može čuti kako nekad život nije bio ovako ubrzan i stresan. Kažu kako je svakodnevna organizacija bila jednostavnija, a životno zadovoljstvo veće. Je li to stvar percepcije ili je zaista tako, ne možemo znati zasigurno. No sigurno je da se u […]

> Detaljnije

Dobar govornik lakše će napredovati u karijeri. I vi možete postati dobar govornik uz pomoć naših stručnjaka, dr. sc. Dubravka Crnojević-Carić,akademske glumice, redateljice, doktorice znanosti, teatrologinje Svakodnevno se susrećemo kako na poslu tako i u medijima s govornicima koji svoje govore čitaju. I vrlo brzo se pitamo zašto im ne vjerujemo. Tu su i oni koji […]

> Detaljnije